Case: Bryllupshjemmeside til kommende ægtepar
Website Design, visuel identitet og informationsholderKunden
- Custom hjemmeside som har det de skal bruge (og intet mere!)
- Simpelt udtryk som matcher fysiske invitationer
- Symbolik som insinuerer dresscode og hvad der kan forventes af begivenheden
Ydelser
- Hosting
- Web design
- Website opbygning
- Hastigheds-optimering
- Basic SEO
- Google Analytics
- Grafisk design
Levering
- Tre sider med nøje udvalgt indhold
- Simpel og hurtigt design, som virker på alle enheder
- Tracking så det kan holdes øje med trafik
- Løbende redigering af site
- WordPress installation og tilpasning
Andet
- Blomsterdesign er leveret af tredjeparts udbyder som lavede invitationer for kunden. Dette er implementeret i hjemmesidens design.
Projektet
Udfordringen
Hjemmesiden skulle være simpel i udtryk, have alt hvad gæsterne skulle bruge af information, men skulle kun have det nødvendige. Den skulle desuden være hurtig om at loade på alle enheder.
Design, farver, stil og symbolic fra den fysiske invitation skulle integreres på en god måde i hjemmesidens design.
Løsningen
Der blev designet tre landingssider med kun det nødvendige. Farvetema og grafisk arbejde blev taget fra invitationerne og kopieret over i headeren på alle de tre sider, så der var et et sammenhæng.
Alle siderne kan hentes på under 2 sekunder, og uden brug af caching plugins.
Til skærmen os skiller
Responsivt design var et krav. Hastighed skulle følge. Amen.
Blomster, fonte og farver tilpasser sig efter din skærmstørrelse og efter hvordan enheden vendes. Det er næsten guddommeligt.
Hjemmeside design
Design så englene synger.
Det endelige resultat, blev simpelt om end med nogle flotte grafiske elementer, et smart nedtællingsur i bunden, og klikbare links til GPS-koordinater. Så skulle jeg mene, at brudeparret nemt kunne finde til kirken.