Cases og tidligere kunder

Et uddrag af porteføljen

Der mangler desværre et par stykker, men spørg gerne ind til erfaringerne med din konkrete branche.

Er du klar til at tage din hjemmeside og paid social media til det næste level?

Cases

Skriv eller ring hvis du vil høre mere om din konkrete branche og erfaringer derfra.

Jeg har hjulpet både små og store virksomheder, og både B2C, D2C og B2B segmentet. Skal din virksomhed være den næste?

Kaerbygaard.com

Ny hjemmeside, SEO, oversættelser, og annoncering Facebook, Instagram, Pinterest, Google ads og Bing ads

Snedkeri fik vokseværk – det samme gjorde de digitale behov.

Virksomheden fik brug for en strømlinet branding og eksekveringsstrategi, så alle digitale kanaler kunne spille sammen og skabe et ensartet, personligt og professionelt udtryk.

Jeg har bygget alt visuelt og strategisk fra bunden på alle deres kanaler.

People.dk

Splinter ny hjemmeside til B2B.

Opgradering og simplificering af hjemmeside

Hjemme skulle fungere som et simpelt men indbydende og professionelt visitkort.

Der var fokus på brandfarver og fonte, samt lette kontaktformularer.

Bakkegaards-alle.dk

SEO optimeret hjemmeside, designet fra bunden

Lokal grundejerforening var ramt af virus og gammelt design i systemer ingen kunne håndtere

Bakkegårs Allé i Langeskov fik ny hjemmeside efter at den eksisterende blev ramt af virus og spam.

Alt blev designet forfra og skrevet forfra, ud fra de ønsker og kriterier som foreningen havde. Grønt og det naturlige blev tema-tråden, men let mulighed for at sende besked til bestyrelsen, og hurtigt at kunne finde en grund eller et hus til salg på vejen.

Gibotech.dk

Komplet opbygning af ny hjemmeside

Robotvirksomheden som fik nyt look

En af Danmarks ældste og mest anerkendte robotvirksomheder fik en total rebranding af deres website med alt bygget fra scratch. Den var oprindelig bygget i Joomla, og manglede en masse funktioner og personlighed. Det fik den via WordPress med Divi som tema.

Alt inkluderet med tracking, SEO, design, CTA, billederedigering og meget mere.

Hjemmesiden blev delt op mellem de to hoved-kundetyper som virksomheden beskæftiger sig med.

LAEDERFAR.DK

Teknisk hjælp

De skulle bruge hjælp til fejlrettelser og hastighedsoptimering

Virksomheden havde fejl i headeren, probemer med layout og deres produktkonfigurator. Jeg benyttede deres eget valg af pagebuilder (Elementor) til at fixe fejlene og samtidigt få hjemmesiden til at loade hurtigt.

Siden loader ca. 8 gange hurtigere nu, hvilket resulterer i færre sure kunder, og flere konverteringer.

Jeg hjalp desuden med konsultation af deres marketing strategi og eksekvering som pt ligger hos et eksternt bureau.

Fortsættelse…

Proceduren

Først snakker vi mål

Hvad har du af mål og ønsker til din hjemmeside og SoMe strategi? Hvad er slutmålet?

Så snakker vi om målgruppe

Hvem designer vi til? Både hjemmesider og kreativer til dine sociale annoncer skal være i vinkel, men til hvem?

Løbende monitorering

Løbende følger vi med i data-flowet fra Google Analytics og de sociale platforme, så vi sammen kan lære og forbedre.

Løbende dialog

Jeg er altid kun en mail eller opkald væk, så vi kan nemt rette, forbedre og ændre. Eller starte nyt ;-)

Engager din målgruppe og skab resultater

I “gamle dage” snakkede man om “multichannel” marketing eller endda “omnichannel”.

I dag forventer kunderne, at alle kanaler spiller sammen, og at det de ligger i kurven på Instagram kommer med på Facebook og web.

De forventer også at det er DIG de ser på alle kanaler. Ikke stockphotos eller ligegyldige billeder.

De sociale medier har skabt vores kunde-relationer som personlige bekendtskaber, som strækker sig over platforme.

“Sociale medier har skabt en ny standard for kommunikation og kunde-relationer”

Rasmus Rosengreen

Stifter – RRmarketing.dk